Myskläder och träning

Har börjat träna igen efter ankomsten av Tyra. Tränar på Loket igen och det känns så bra, home sweet home!
Antingen gym eller spinning har det fått bli, svettigt som tusan. Idag hade jag ingen möjlighet till att åka och träna så då fick det bli lite träning hemma. Crosstrainer 30 min och core. I helgen blir det mer träning, bara att köra på. Vågen har pajat hemma, tur i oturen...vi är lite ovänner vågen och jag. :) 
 
 
 
Alltså är det nån mer än mig som älskar Polarn o. Pyret!? Älskar deras fina kläder, köpt en massa till mina troll. Funderar på att köpa ett mysset till mig själ som man kan gå runt i och löka i hemma. Ohh tänk att matcha kidsen med likadan mysdress. Frågan är bara vilken färg? 
 
   
 
Nästa vecka är det dags för Loke att gå på 3 års kontroll igen, han ville ju ingenting sist. Min supersyster ska följa med honom in denna gången, hoppas det går bättre då. Konstigt nog blir han som ett litet lamm då andra är med :) 
 
Nu när grillningsförbudet är över, iallafall på hemmaplan funderar vi på att eventuellt grilla i helgen. Som man har längtat efter grillning. En köttbit, grönsaker m.m. nom nom! Förslag på smarriga grillförslag?
 
Dax för lite mys med trollen <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0