inköp

Idag lämnade jag av lilleman på förskolan och körde till gymmet, idag fick d bara bli kondition/uthållighet. Svettigt var det iallafall. Började med 30 min crosstrainer och avslutade med löpbandet. Nej, jag sprang inte :) Rask promenad med ökad lutning varannan minut, 1 1/2 % i taget. Höll på i 15 minuter, sög ganska skönt i röv och lår :)  Blev lite bastu och svalkande dusch efteråt. 
 
Väl hemma vände jag i princip i dörren och handlade till morgondagen, grillkväll med familjen addams. <3 Resten av dagen ska ja passa på att städa, duka och eventuellt baka lite. Men det viktigaste av allt är ändå allt mys med mina små trollungar. Bästa som hänt mig <3 
 
Hur har din dag sett ut? Hoppas den varit awesome hittills. 
PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0