Min ögonsten

Ohhh bara tokälskar min lilla ögonsten, kan inte förstå att du i augusti blir 2 år :) När han äntkligen fastnar på bild denna unge ska ja passa på att förstora bilden till en tavla :) <3
 
 
Igår var det skolavslutning, gick ju hur bra som helst :) Mågna kramar och presenter blev det från mina elever. Det har minsann varit en väldigt intensiv och galen termin men samtidit otroligt roligt! Nu är det bara 5 arbetsdagar till för att städa, planera, beställa läromedel osv sen är det en välförtjänt semester för oss lärare me. Lövly! 
 
Igår efter skolavslutningen fick jag hämta lilleman på förskolan, feber! Gaaah! Hoppas inte d blir något mer än så. Men det går vattkoppor på förskolan så det återstår väl o se om han blir en liten prick hela han eller om han håller sig frisk. 
 
Hoppas du har det fint? Här är det gytt, sitter o funderar på vad vi ska hitta på idag, Loke kommer nog på nått :) 
Puss o gull från oss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0