shopping

Ohhh skulle på stan för att hitta nått vårfint till mig själv.. Ett par jeans hittade jag till mig själv, men fy fan va tråkigt det är att prova kläder.. pust!
Hittade mer till Loke :) Som vanligt hehe 3 tröjor och en ny gosekanin. Jag kan väl säga såhär snuffe har gjort sitt, lagom sunkig.. puust. Det nya stjärnskottet heter Bruno <3 Gosigare än nånsin :) Jag gillar honom iallafall.
 
Sååå underbart väder ute!! verkligen sommarkänsla. Ikväll blir det restaurang med svärfar och hans fru.. De har inte träffat honom på 4 månader och det har hänt sååå mycket efter det, trust me :)
 
 
Nähe nu ska lilleman och jag ta nått o käka här :) Hoppas ni får en fantastisk dag i det underbara vädret. pussa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0