Pyssel

Pysslat ihop en liten tavla till mitt kusinbarn  :) söt o jag kommer nog göra fler till :) älskar att pyssla ♡ well hoppas den duger till lilla tösen :) 
 
 
Idag har vi vatt hos Lokes farmor o busat o myst. Alltså trollungen kryper fort,  reser sig men går inte själv än.. bara med hjälp av hålla hand eller gåvagnen... Idag kröp han upp för altantrappan själv.. resa sig, knä,, resa sig,  knä... uppe.. sen kröp han in i vardagsrummet o började babbla hahaha älskade barn. Där ute på altanen drog ja som en fågelholk :) det händer mycket nu o snabbt :)
 
Ham har sovit så kasst inatt, vaknade vid 02 o då la jag honom hos mej, sen nör han lugnat sig la jag honom i sin säng igen. . Vaknade 05 o sen va han vaken haha. Vilade dock hela fm.. nu e han som vsnlugt igen.  Älskar honom så inåt baljan :) obeskrivligt kär i busen!!!
 
Nu ett glas vin o chill :) hoppas allt e fint med dig. Många pussa o kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0