härlig dag

Idag har lilleman och jag varit och hälsat på kusinerna, även tatt en härlig promenad i det härliga vårvädret. Så skönt! Hoppas på att vädret håller sig fint nu ett par dagar så man kan va ute o ha d gytt. Under de timmarna vi hälsar på familjen addams fick jag ett mycket härligt samtal från min chef.
Loke har fått en plats på dagis då jag börjar jobba igen efter sommaren, bara tokjublade! weiii! Han börjar på det dagiset där min skola är, nära och bra då jag slutar jobba om dagarna. Me like alot! <3 <3 <3
 
Undra när busens lilla förkylning ska ge med sej :( snorigt, hostigt, pipigt men helt underbar däremellan :) <3 Härlig kombo då man inte får den sömna man egentligen behöver för att orka med dagen. Både han och jag får ju sömnbrist, men fördelen med att va liten är att man får sova när och vart som helst :) hihi hade kunnat lägga mig nån h på dagen men det har man inte riktigt tid med alla gånger. Även om barn är krassliga så kan energin iböand hänga kvar, mitt lilla troll ställer sig i plankan, på alla 4 och härjar som aldrig förr. Denna energi, beror nog på mej o kanske en liten släng av pappan :) Saknar papi, han kommer hem i slutet av veckan, längtar <3
 
Imorgon kommer min goa mami på besök på lunchen, alltid lika mys! Men innan dess ska vi köra o handla lite o förbereda påsken, gäller ju att ligga steget före *fniss*.
 
Hoppas din tisdag har varit great o att du hunnit njuta av det fantastiska vädret?! Många kramar från oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0