aj aj aj

mmm här om dagen hittade mitt lilla frö elementet, behöver jag säga mer än AJ!
Hörde det till o me från köket, rusade in i vardagsrummet... då hade han slagit i pannan flera gånger i det gamla elementet :( Naaaw man kunde verkligen se hur ont det gjorde i pannan :( Gjorde så ont i mammahjärtat, men efter lite mammamys och smoothie var allt bra igen. Tur det inte gick hål i pyret <3
 
 
 Lite förkyld och oredig i övrigt har han börjat bli, är väl ett stadie i livet :) Vaknar 1 gång varje natt och kliver upp lika tidigt som mig i vanlig ordning. Trollunge sen är det full rulle varje dag här hemma. Idag har vi hunnit med o handla mat, shoppat o även fixat alla påskägg.. gäller att ligga i framkant va? :) Matilda, Loke, Agnes och Knut <3
 
 
 
Igår var vi på dop någonstans vid Alvesta.. Tusan va det snöade när vi skulle hem, ja körde... Låg och kröp för bilen levde typ sitt egna liv, och dyrbar last hade jag me.. ahh fyfan det var nått av det läskigaste ja vatt med om. Kom hem efter mycket om och men. Jättefint dop var det o Loke var helt slut när vi kom hem <3
 
 
Dax för mys... ska börja fundera på vad man önskar sig till sin födelsedag :) Har nog grejer ja ska skriva ner innan ja glömmer d *fniss* Puss o gull från Loke o mej

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, stackarn! Tur det inte var så allvarligt! :)

Svar: Ja men eller hur kände detsamma, lilleman <3 Men det är fullrulle här hemma igen :) Inte lätt att lära sig krypa/ta sig fram säkert alla gånger. Kommer troligen inte va den sista gången han säger hej till alla föremål tssss. Heja Loke <3
Emsan

2016-03-07 @ 16:25:30
URL: http://punkten.nu
Postat av: Nemrud

Jag önskar attan var ett barn igen<3

2016-03-07 @ 16:54:11
URL: http://namme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0