7 månader

Idag är min lilla gullepojk 7 månader <3 Fantastiskt väder är det oxå, tog oss en promenad på stan för att se om vi hittade nått nice till honom. Hittade en tröja o ett par jeans, perfekt! Var lite ute efter en tjocktröja som även kan användas som jacka men den fanns inte kvar.
 
 
 
 
hihi min fot fick va me
 
Väl hemma fick vi besök av min goa kollega med sin son :) Här busades d som aldrig förr, d va full rulle tills de båda blev toktrötta. Gullungar!
 
resten av dagen ska vi nog bara chilla. Imorgon ska vi nog spontangästa min mormor och morfar :) Var ett tag sedan vi var hos dom. Nu ska ja passa på o vila en stund. puss o gull

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oja som trodde det var en liten pytonorm 😄

Svar: tsss hujedamej
Emsan

2016-03-17 @ 07:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0