Snart så..

Midsommar närmar sig med stormsteg :) har packat en stoooor väska mw kläder, sovsaker m.m. som krävs för att klara en övernattning ute på ungskär. Kommer bli kuligt o bra väder skandal bli i år iaf 👍 det gillar jag! Så d blir bus med kusinerna o massa kompisar där ute ;) va ska du hitta på under midsommar? Innan d blir till att fira midsommar blir d lövmarknaden som vanligt som är nu på torsdag! Kommer gå tidigt med syrran o mamma o kidsen :) skönt att gå med vagnen för då slipper man förhoppningsvis bli "överälgad " alltså nertrampad av allt o alla. Haha! Blir nog en ballong till busen o sen får vi se va d blir. Alltså jag är så galet sugen på att ändra färgen på frillan men vet inte. Just nu är jag slingad blond men fick ett ryck att bli mörk igen. Inte just nu kanske men till hösten då solen inte steker liks hårt. Vad sägs? Hmm lånad bild som ni säkert förstår ;)
Dax för lite skönhetssömn snart... imorgon blir d chill efter en hård dag idag med rensning av trädgårdsland o rabatter ute på ön. Ohh föresten igår va ja o tränade me en tjejkompis.. spinning activio 55 min... 80% 7 min, 85% 6 min, 90% 3 min.. o 70% 3min.. allt detta X2. Jodå lyckades pressa upp i 97% o dp va d härlig blodsmak i munnen, härligt! Jobbigt just då men efter va d galet skönt. ;) gör gärna om d. Nähe sova va d. Pass på. Puss o gull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0