Bild

Här kommer en bild på hur frillan blev. Jag säger som farmor brukar säga till mig, skaffa dig en mogen frisyr. Jodå :) Denna gången blev det inga direkta blodiga förändringar ;) Rakade ena sidan som ja brukar göra och la i ljusa slingor och kapade lite grann på resten. :) kankske inte världens bästa bild heller men ja...
 

 
idag har det inte hänt så mycket hittills... Mest tatt det lugnt med lilleman :) Mitt lilla gryn, toksöt nu när en tand har börjat visa sig :) <3 Ska dra o handla lite om en stund, vänta tills han vaknar så pyser vi. Fattar inte vart tiden tatt vägen... den 15 februari bli Lokis 6 månader :) Min lilla bästis<3 Blir nog lite kalas samtidigt som vi firar alla <3 dag och pappas födelsedag :) Den 16 ska busen på läkarkontroll o kolla in den goa buddahkroppen haha sötnöt.
 
Min farmor har varit här nu en liten stund på fika, bästa farmor. Blev en liten pratstund och mys innan hon skulle åka hem. Urk, är lite nervös för min kära syster som haft skallevärk i 6 veckor nu, hoppas inte det är nått allvarligt utan kanske nån spänning eller nått i den stilen. <3 *orolig syster*
 
Nähe nu ska ja göra lite nytta igen... Packa träningsväskan o Lokes väska, ska ev till ön imorgon. Men skan nog överväga det en stund, det verkar som alla är förkylda eller sjuka. Hmmm inte riktigt tid med det. :)
 
Några planer för alla <3 dag? Eftersom papi fyller år blir det kalas för hela slanten, annars blir det nog en lugn och skön söndag. Puss o gull på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0