2h?

Hola Hola.. Äntligen fredag :)
Inte för att jag känner nån speciell skillnad på veckodagarna längre, varje känns oftast likadant. Behöver börja jobba igen känner jag, som lite omväxling. haha men den tiden kommer, säger ändå.. njut medans det varar... Ledighet är fint, men lönen är efterlängtad asg. Skillnad att va hemma må ja säga.
 
Ohh va på stan här om dagen för att glutta på lite fint till Lokebus, hittade en frän jeansskjorta som han ska ha i helgen o sen ett par svarta tights till :) Kommer bli snyggaste grabben som finns <3 Smälter varje gång ja ser honom <3 Well... ja säger bara en sak.. Saknar dej me!
 
 
Jaha och vad händer ikväll... inte speciellt mycket.. en fredagkväll.. lite ensamt, så det är ju bra ja har lilleman hemma. Vad händer helgen då? jag funderar på att boka in mig på 2h spinning på söndag eftermiddag. Jag och en kollega brukar träna ihop, då vi lyckas pricka in barnvakt (pappan) haha! Fick sån träningsvärk då ja tränade här om dagen, kunde knappt gå. Skönt :)
 
Nu ska ja unna mej ett varmt och gytt bad. Massa pussar o kramisar

Kommentarer
Postat av: Edip

Awsome skjorta :D En stor födel med att ha barn, att man får klä dem så stiligt och busigt :)

Svar: Absolut :) coolakillen ♡
Emsan

2016-02-23 @ 02:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0