tjollahopp

glömmer av mig ibland att skriva :(
Well vad har hänt sen sist? Kan väl lugnt säga att jag har en väldigt aktiv liten krabat här hemma som växer så det knakar, det händer ständigt nya saker här :) 8 månader har gått fort! Han kryper som aldrig förr och har nu oxå börjat klättra på och över en massa saker.. Ställer sig och tar tag i saker om man är beredd bakom honom.. Himla "pratande" är det me. Alldeles galen men underbar!
 
Oh nästa vecka ringer min chef gällande min nya tjänst, jag har verkligen ingen aning vart jag hamnar förnågonstans. Men har haft kollegor som slitit om mig, de vill ha mig på två olika fritids haha de vill ha nån med ordning och reda och någon som är utbildad. jodå, jobbigt läge! kan vara skönt med lite omväxling att hamna på lilla fritids som vu brukar säga F-3 skulle jag då ha hand om, som det ser ut nu.. annars är min trygghet borta på 4-6 elle vad det nu blir, de har gjort om mycket under sommaren. Förmiddagarna är ju meningen att ja ska va i klass eller nått, inte fått reda på det heller så det ska ju bli intressant, kanske blir värsta utmaningen!? Gäller att ställa sig in på vad som nu. Men det ska ialalfall bli härligt att börja jobba samtidigt som jag kommer sakna "ledigheten". Alltså ledighet har det ju inte vatt, snarare jobb 24/7 men på att annat sätt.
 
När gubben kommer hem ska ja sticka till Loket o träna lite. Skööönt! o blir vädret bra imorgon fm drar ja troligtvis till CWC på saltö med en kollega :) kommer nog säcka ihop hihihihi men men lätt värt d.
 
ha en trevlig fredag <3 pussa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0