myskväll med lillen

Myskväll med Loke medans den stora hanen här i lyan är iväg på möte... Vet inte när han kommer hem men sist va d sent... say no more. La honom precis för att han skulle vila o han sov.. nån min senare kommer ja in o då ligger han klarvaken o bara skrattar... Tokelok! Nu efter andra försöket verkar d gått bättre :) Charmknutte!
 
Sitter nu med en stor kopp kaffe o bara njuter i soffan av lugnet :) Tror jag valt va ja ska ha på mig imorgon på kalaset. Busen ska ha sina nya mjukisar, grå farfarsbody o sina goa slapebyxor :) mys! O ja ska matcha honom med min nya gråa tröja o jeans till d. sorry för min nyduschade look o stöket, bjuder på den. mohaha.. Damn! Nu när ja ser bilden så borde jag helt klart göra nått med att igen, inte sant!? Kanske ljusa upp d inom kort igen. hmm ska fundera på saken... Gillar ju förändringar :)
 
 
 
 
Vad händer en lördagkväll gott folk?
well, ja ska ju då dregla till lite gladiatorer, mumma! Kött i rörelse :) jag vet, jag är sjuk :)
Nähe skepp o hoj på er darlings. Pussa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0