Händer igen...

Jaha snart höst och vad brukar ja hitta på? Jo gå till frisören och hitta på nått. Haha farmors kommentar: fixa en mogen frisyr nu då?! Hahaha ni känner ju mej vid det här laget :) får väl bli en kombo av nått slags.  Haft lite planer och har pratat med frisören me och hon ser fram emot att hitta på en frilla... men ska nog köra på nån slags sidecut på andra sidan. Tur jag har världens bästa sanna som fixar det mesta till mig :) en kombo av dessa frisyrer, annars säger jag... kom med förslag ♡ 
 
 
Just nu ligger jag och plutt o vilar i sängen o gluttar på tv. Känner mig nästan lite duktig, vatt ute o gått idag. Så skönt! Imorgon blir d samma visa! Promenad, slipa på en byrå o träffa en tjejkompis ♡ 
 
Händer för din del ? Många pussar från Loke och Mej ♡♡♡
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0