Stolt

Jag är så stolt över min lilla kille, man märker att han dagligen utvecklas...även om man nästa ät 24/7 med honom. Annars har man lätt att bli "hemmablind", att man inte tänker på sånna saker eftersom man ser d varje dag. Vi var tillexempel o hälsade p min mormor o morfar igår,  de tyckte han hade blivit en stor kille. Haha o ja det har han blivit ♡ kändes nyss bara som han va pytte.  Den 15okt blev han ju faktiskt 2 månader! Hjälp!  Men han är fortfarande den där charmiga,  tillgivns o gosiga lilla mammagrisen ♡ tokälskar denna kille, obeskrivlig kärlek.... har ja bara till få och han är en av dom ;) ♡ 
 
 
När vi kom hem igår på kvällen nattade ja honom o han sov bannemej 6h I sträck! Chock, har han gett sej tusan på att sov på nätterna nu eller var det bara en engångsföreteelse?! Han har sovit mellan 3-4h inta innan. Det var sååå skönt för Loke och mig för den delen att få så många timmar sömn. Känner mej ju pgg som få idah :) 
 
Just nu sitter lilleman och jag på färjan, blir frulle ute hos mamma o pappa. Sen blir d nog att hjälpa till inne i farmors kök, renoverar tillsammans med pappa. Han kan min pappa, tur han är elektriker i bakgrunden haha. Fixat lite el, kaklat o bytt skåp osv.  Riktigt nice, ljust och fint! Har vatt en dröm att få bo där. Trädgård med trädgårdsland,  rabatter att plantera fina blommor osv, känna nyklippt gräs på sommaren, småpill o plock som man jämt kan jobba med. Ah, som sagt en dröm :) får se vad framtiden säger... permanent hade jag önskat men Kommer nog tyvärr bli fritidshus :( kommer i vilka fall som helst va där så ofta Loke och jag känner för d. Under tiden jag donar så kan Loke leka med kusinerna eller följa med pappa(morfar) på sjön, sticka till stranden ahhhh ni vet..drömmare ♡ 
 
Anyway... vad händer för din del under helgen? Nått speciellt inplanerat? en kopp K nu.. puss puss puss o en superlång kraaaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0