Redan 1 okt

Jaha då var det redan 1 oktober! Höst! Visst det är inte fel med höst heller men känns inte som man hunnit njuta riktigt av den såkallade sommaren. Håller ni med? Nu får man ställa sig in på höstmys ist. Tända ljus, gå runt i slappekläder, träna osv... inte fel d heller, även om vädret blir kyligare så får man se d positivt... inget depp här inte.  
 
Igår gjorde jag avtryck på Lokes ena hand o fot :) hihi kladdig historia men fint. ;) kusinerna blev sugna oxå så de kom idag och gjorde sina ♡ 
 
Har gått o blivit sugen på att tatuera mig igen, long time ago. Antingen Lokes hand mellan axeln o bröstet i svartvitt/färg eller en liten snitslig text med namn o datum. Hmmm funderar...
 
Nu ligger min lilla prins o jag på sängen o chillar.  ;) storstädat lyan idag me, lätt värd vila nu. Hoppas du har d gytt... imorgon blir d tvätt o dagsutflykt.
 
Pussa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0