Punp

Idag har d vatt en sådär liten intensiv dag med trollungen, men på eftermiddagen blev det aningen lugnare.  Sova?! Why?! Man kan ju missa nått :) det går bra med träningen nu, jag o min kära kollega kör C9 som är som en detox, ut med all slit... Änsålänge dag 6 av 9 hsr jag gått ner 2,4kg och 10,5 cm totalt på hela kroppen. Kan väl säga att den vägen jag har hemma drar väl inte jämt. Suck! Så kära jultomten nu vet du vad jag önskar mig i julklapp haha. Men annars känner jag mig pigg, stark och galet motiverad till att träna o fortsätta fightas med de 2 sista kilona :) 
 
Vad har jag gjort idag då för träning... jo.. 1,2 mil cykling och 1h pump. Känner mig riktigt nöjd, svettig som ett litet äckel kom jag hem och hoppade in i duschen medan lilleman sov till o från i babysittern Asg. Skakade av mig vattnet sådär häftigt som bara jag kan o gick in och la Loke i sin säng. Toksov, vaknade inte ens när ja lyfte honom, då är man trött haha! Men vem bär mig när jag är trött hahaha. Jesus Amalia,  känner redan nu att ja kommer få en härlig träningsvärk... men ca gör man åt d? Jo tränar bort d. Så imoegon blir d antingen crosstrainern eller spinning 55 min.  Tåls att fundera på under natten. Nu ska jag krypa ner i sängen o bara vila min lilla kropp. 
 
Hoppas du haft en härlig onsdag. Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0