8 veckor

Idag blir min lilleman 8 veckor! Vart tar tiden vägen egentligen? Sötare o sötare blir han me för varje dag som går ♡ roligare o roligare me.. alltså när man får den där kontakten på morgonen då manr över honom till son säng. Vi kan ligga o titta pp varandra i evigheter ;) de små härliga glada lätena, leendena och de mysiga gose stunderna är oslagbara ♡ 
 
 
Idag gick jq upp tidigt och körde igång en maskin med tvätt innan jag begav mig till Loket. Alltså att börja dagen med ett köttigt corepass är en av de bästa sakerna me... för sen kan man minsann gå hem o känna att man gjort nån nytta, kanske rent av slappa om man nu kan d. Men ni som känner mig vet.. aldrig lugn en minut haha. 
 
Satte igång o bakade, idag fick det bli chokladdrömmar :) blev ju hur bra som helst, passade toppen till kaffe. Kan rekommendera det!  Min baktanke var att ha picknick,  men tittade ut o då var det mulet. Tråkigt. Men va lika gytt att sitta inne med täcke i soffan o ha d gytt, elle hur?!  
 
Hoppas dom din dag har vatt lövly? Nu blir d strax promenad... massa pussar o kramar 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0