ont i asen

Kan inget annat bli mer än kär i denna fantastiska kille <3 Igårkväll la ja gullet i sängen runt 19 och han lyckades sova till 05.00 då han fick käk o somnade om till 08. Alltså till o me jag är galet utvilad måste ja säga. Mycket som har hänt på kort tid hos min skatt.

 
Hade en kompis över igår, blev en långpromenad med mycket skvaller och kackel om allt mellan himmel och jord. Riktigt kul att ha henne hemma i Sverige igen. Efter vår lilla date kör jag till loket för att spinna tillsammans med en kollega som oxå är hemma på mammaledighet :) 45 min intervaller på en spinningcykel, kan väl säga en sak.. ont i asen hade jag efteråt iallafall, trots det kommer jag bennemej gå dit nästa gång. Bra träning.
 
Idag har jag inte gjort så möe, bara gosat, städat och diskat typ. Va lite inne på att baka medan Loke sov men det väntar jag nog med till senare idag. Funderar på att eventuellt ta mej en liten promenad :) Kan ju inte sitta inne och uggla, väntar dock på hyresvärden som ska komma och titta på en sak men han får la höra av sej om det skulle va så.
 
Hoppas du har en fantastisk onsdag. Skickar massa varma och goa pussar o kramisar till dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0