Lång helg

Ahhh helgen har precis börjat och det känns som det kommer bli den längsta nånsin :) Visst det finns alltid en massa saker o göra här hemma, men när de uppgifterna börjar tryta... :) Idag började gubben jobba hela helgen till måndag nångång..
 
Igår blev det en tripp till Växjö för att shoppa :) Blev ett par jeans o sen lite kläder till lilleman till dopet bland annat. Blev även en kaffe på Espresso house, jössös va märkligt folk d finns alltså. Att sitta där o observera folket, ohh my! Haha låter som en tant som står o glor ut genom ett fönster på folk haha fin jämförelse va :) Men ibland är det bara så intressant. Loke lyckades ju givetvis charmera en massa fjortisar asg! Loke, no way! <3 Hälsade på ett par kompisar där me som hade fått en liten tösabit, sååå söt :)
 
Dagen inleddes med ett litet charmtroll i sängen bredvid mej, alltså han har en speciell relation med snuffekaninen. Idag vaknade han med den över huvudet, oftast tycker han det är skönt att ha den för ansiktet då han ska sova. haha denna lilla knasputte <3 Förutom en massa morgonmys har vi hunnit med att rensa mina garderober från en massa kläder som inte är aktuella längre och lika så Lokes avdelning haha. Man får snart gå med endan bar :) Blev dock glad att jag kom i ett par gamla jeans så nu kommer ja nog leva i dom ett par dagar :)
Imorgon när Lokebus o jag vaknar ska vi åka ut till ön för en härlig övernattning där. Mysa med mamma/mormor o pappa/morfar <3 På söndag blir Loke 3 månader! Det är så läskigt va tiden går, älskar honom mer och mer.. Finns så mycket kärlek att ge, bara bubblar inom mig. Så jag skickar lite kärlek till dej me <3
 
Ohhh på måndag ska lilleman få fina första sprutor/vaccinationer :( Gahhh undra hur han kommer att reagera. Kommer troligen fällas ett par tårar hos gubbis, inte för att han vet vad som händer direkt så,så ser han ändå de där läskiga sprutorna som ska tas i låren. Får lite gotte innan han får sina stick, hoppas han tar d bra så han ärver mitt lugn gällande liknande situationer. <3 Han kommer få som en förkylning, eventuellt feber.. naaw ska ta hand om honom o gulla lite extra <3
 
Just d, kommer inte bli nån swedish cup för mig... blir krabbigt denna gången. Kommer inte kunna slappna av o ingen som jag litar på som kan passa mitt lilla troll. Så vi kommer bara åka upp i år och heja o mysa med mina polare.
 
Nu ska ja tända lite ljus här, börjar bli mörkt :) Höstkänsla de lux här.. mörkret faller sakta in, blåser och småregnar... :) Ljus, myskläder, uppmoffad i soffan och har en charmknutte som sover för tillfället. Jodå! Hur ser din helg ut? Massa pussa o kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0