I made it

Jaha idag på morgonen var det bara att klä på sej träningskläderna med detsamma, annars hade det troligtvis aldrig blivit av, eller!? :) Jodå, idag var mitt mål att komma igång med intervallerna, precis som ja tränade innan ja fick min lilla trollunge. Tungt så inåt baljan var det iallfall, svettades som en gnu oxå, sexy hehehe elle? haha! Det var så skönt att lyckas skärma av omgivningen för en stund, bara fokusera på det jag skulle göra och ingenting annat. Det blev totalt 5km intervaller och såhär efteråt känns det bra i kroppen även om det var tungt just då :) Kommer garanterat få träningsvärk från hell! Men det är det lätt värt, för nu jädrar! Imorgon ska jag spinna med en tjejkompis, alltid lika kul o ha nån o träna med, iallafall på gruppträningar, annars vill jag träna ensam o bara peppa mig själv :) Låter kanske löjligt. hehe. Det var iallafall jag och en del pensionärer på gymmet, inget ögongodis där inte asg! Bara gamla gubbar som gick runt som tuppar och pratade med damerna haha störtsköna.
 
Jaha vad ska man göra resten av dagen, jo... städa lite grann, mysa, laga lassange och förbereda morgondagen. Kanske även fundera på va man ska köpa till de sista i julklappar. du läste rätt, julklappar... de sista! Gäller att sprida ut det under året så man inte får en dunderchock i december sen, smart elle hur. När vi nu ändå är inne och snurrar på jul osv. Har beställt 2 st olika julkort med lilleman på, han ser ut som en liten rumpnisse med tomteluva, ohhh hoppas ja får de snabbt denna veckan så man kan börja klura på vilka som ska få en rumpenisse som en julhälsning :) Ohhhhhh det spritter i kroppen av tanken på julen.. mmm snö som faller, tända ljus, julmusik som man kan flippa till, doften av apelsin, nybakat, julgotte, varm och go filt, julfilmer, skänka en tanke till alla fina människor som inte finns hos oss längre, men även de darlings som finns som man inte träffar så ofta <3  ohhh u know.. jag kan ju flumma iväg såååå låååångt! Kan väl lugnt säga att jag lyckats drömma mig iväg långt redan nu. Man går liksom in i en slags bubbla vid juletiden och vaknar och skakar av sig allt där efter nyår eller nått. :) Nått som känns igen?!
 
Har tatt på mig och göra julgotte i år, så det kommer bli olika sortes fudge, olika sorters tryffel, knäck, puffar, mintkyssar *pusspuss*, mozartskulor... hmm förslag mottages... Älskar ju att baka o hålla på.. <3
 
Hoppas du har det toppen, massa kärlek <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0