ett riktigt ståhej o ett trevligt besök

Gaaah har haft en riktigt bra dag tillsammans med mina darlings. Blev frukost tillsammans med mami, syrran, Knuten och Agge :) Kaffe o fralla <3 jodå! Begav oss sedan bort till den gamla lägenheten för att tokstäda den. Jössös va segt det är att flyttstäda!!! Men nu är det bara moppning och torka lister kvar sen behöver man aldrig veta av den längre. :) Åkte sedan o handlade nya gardinstänger till den nya lägenheten, 3 m långa... men uppenbarligen räckte inte 3 m gardinstång så långt :) Så det fick bli 2 st stänger! Så nu är det mörklila gardiner i tv/vardagsrummet, lila matta och myspysiga ljus tända. Alltså mysfaktor 100 :) Får bli ljusa gardiner i sovrummet sen, ska ha lite problemlösning med just den gardinstången först.. hmm får köpa till nått shit så att den når hela vägen haha, inte lätt när det är svårt.. eller hur.. Men snart är allt som det ska här hemma i nya lyan. Me like! Ohh har även hunnit städa här hemma, bokat tvättid....
 
Imorgon kommer en kollega för att hämta lite saker som hon behöver, alltid kul att kunna hjälpa till <3 Efter det ska jag ut till ön igen. Ja jössös, åkte ju ut innan till ön och var bombsäker på att jag skulle stanna där till imorgon men sen fick jag en hemlängtan. Ville ju hem och dona, städa och plocka fram grejer till min goa kollega :) Misstänker kafferep imorgonförmiddag haha. Iaf.. efter besöket blir det en runda till ön igen, denna gången tar jag bilen ut. Va lite drygt att gå hem i regnet innan :)
 
Kommer garanterat vakna tidigt imorgon, idag vakande jag första gången vid 05 och tittade ut genom persiennerna från sängen. Solen sken och fick en såndär mysig känsla i kroppen men slöt ögonen igen för att försöka sova vidare. Gick sådär men låg kvar en stund innan jag drog igång tv:n.
 

 
Alltid en början.... Kommer nog alltid finlira lite på rummen när man minst anar det. Nähe om jag kanske skulle kolla klart på på A Cinderella Story innan man tassar in till nästa rum :) Sovrummet, önska mig lycka till för sovmorgon people, totalt värdelös på den biten.. Men plötligt händer det väl att man lyckas. Hoppas din helg vatt awesome hittils. Puss o Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0