strike a pose!

Hade lite tråkigt nu ikväll... drog ju givetvis igång musik för att skaka ass, sjunga o städa samtidigt.. Självklart passera spegeln flertal gånger.. Blev lite top model känsla när man gick i korridoren.. Stop! Baaam! Strike a pose! Walk! ahhah ja jössös va man kan få för sej en massa när man har tråkigt :) Även katten gjorde ett par försök, men hon precis som jag blir ju galna! Hennes reaktion blev mer Stop! Bläng! Resa rygg! Run like hell! hahahah bara tokälskar denna katt. Nu efter allt städ ligger vi mer eller mindre utslagna på soffan o kollar på tv.
 
 
Vatt på kalas på ön me, mysigt! Fick ett av de bästa sällskapen bredvid mig, Agnes <3 Hon ville bara sitta bredvid moster Emma :) Underbara unge alltså! Imorgon blir det besök här hemma, gofika med ett par vänner som man inte sett på länge. Ska se om de vågar äta mina kärleksmums som jag bakade här om dagen ;) Har tjuvsmakat :( Men måste erkänna att de faktiskt var väldigt smarriga :)
 
 
 
Hur ser din helg ut?
 
Puss o Gull <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0