Nedräkning

Ja direkt när jag klev upp började jag med redräkningen.. snart helg för tusan! Ohhhhh ska bli skönt att försöka ta sovmorgon! Vatt aningen trött precis när ja klivit upp men när man väl kommit igång är jag mig själv igen. Idag blir det kortdag om inget annat händer. Med kortdag menar jag att jag slutar 16, glad för d lilla :) Lugn förmiddag kommer det bli iallafall. ska släppa iväg kidsen till idrott sen har de lite strölektioner, då ska ja passa på o planera och dona lite. Får se om det blir något fredagsgotte ikväll eller om man ska va duktig, återstår att se asg!
 
Visst blev man lite gottesugen med tanke på va ja la upp igår på bloggen, gaaaah! Vad händer i helgen då? Nu ska jag snart dra, ska göra ett litet snabbt ärende innan ja börjar jobba. Älskar nämligen att komma till jobbet o hinna andas o prata med kollegorna innan man börjar kl 08.00. :)
 
Hoppas ni får en fantastisk fredag <3 Pussa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0