ha ha eller hur

haahahha skrattade ihjäl mig idag på jobbet, hade en unge som tyckte jag var väldigt lik Kaley Cuoco (Penny i the big bang theory) Gulligt av dem, men kan minsann tycka att hon är toksnygg! ;) Denna tjejja alltså!
 
 
Precis hemkommen från jobbet, vatt en lång och hmm dryg dag. Haft utedag, var väl inte det skönaste! Men nu är denna dagen gjord iallafall ;) Har börjat pilla o dona lite här hemma. Skulle vilja gå igenom garderoben, men det är ju sjuk tråkigt hehe, skjuter det framför mig :) Kvällen är ju inte slut än så jag kanske får ett ryck.
 
Imorgon blir det sovmorgon, sweet! Börjar inte förrän 9.30.. kommer troligen vakna tidigt, när solen skiner in. Mysigt på nått sätt :) Hur har din dag vatt? Ett varmt och skönt vad sen kanske? Jo men visst.
 
Puss o kramis
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0