God morgon <3

Gaaaah har sovit så jädra dåligt alltså, vet inte om det är att man monterat ner sängen o ligger enbart på resårbottnen o en madrass. Men iallafall, brukar aldrig sova dåligt nu förtiden. Men inatt vet ja inte vad ja hittat på, snurrat, funderat, drömt, snurrat lite till o sen kollat på klockan... När ja till slut bestämde mig för att göra en insats på att kliva upp hörde jag det som jag absolut inte ville ha idag... regn! Regnet slog mot rutan i sovrummet, tror ni man hade lust att kliva upp! Nej!!! Det hade varit så skönt idag, just idag att få ligga kvar där och lyssna på när regnet piskade rutorna. Eller kanske mjukstarta o kolla på tv från sängen. Dream on dream on. Den dagen jag ligger kvar så, då ska ja vara sjuk eller ha helg :) Annars är det upp o hoppa på veckorna. Hoppas på att dagen blir bra ändå trots detta tråkiga väder.
 
Igår var jag ute på ön och mös :) Eller arbetade lite oxå så klart. Var på flygfältet (trädgårdslandet) och rensade så att rabarberna fick lite luft från ogräset haha! Alltså det är verkligen så man längtar till sommaren. Göra egen rabarberpaj.. käka nypotatis, gräddfil och nått gott.. inte sillen iallafall, trots att ja mer eller mindre är uppfödd på fisk haha. mumma!
 
Idag slutar man runt 17.. Lång dag :( Men men nu ska ja tänka positivt annars blir d inge kul. Nu ska ja ta lite frulle till nyhetsmorgon här. Hoppas ni får en kanonbra dag. Pussa o kramisar
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0