Äntligen torsdag :)

Jaha, då var det redan torsdag, tack gode. Toktrött o allt. Sovit som en kratta inatt, snurrat o haft lite ont i kroppen. hmmm hoppas det inte blir något av d. Idag ska jag jobba ihop med en vikarie, min kollega är nämligen på begravning. Så ja ska bossa med en ung vikarie eller ska man säga att ja kanske ska göra med henne haha!
 
Iförgår fyllde världens bästa mamma år :) Så i helgen blir det kalas för henne sen kommer det även ner ett par kompisar som man inte sett på ett bra tag. Kan bli riktigt spännande!
 
Snart påsk me hönni, tiden går så fort. Hade lite tråkigt ett par minuter igår och då började jag givetvis börja söka på en massa gotte. Typ en påskbakelse :) Kolla in detta, visst blir man lite sugen.
 
 
Hahaha hade tänkt göra något liknande till påsk, blir förmodligen en påskfika hemma hos päronen i vanlig ordning. Hittat galet smarriga recept, frågan är bara hur många jag lyckas spara haha! Mitt mål är att den ska blir ljusrosa, kulströssel och sedan ha Anton Bergs chokladägg över frostingen. Finns ju hur mycket som helst att hitta på. Men detta är nog något för mig ;)
Nähe nu har jag inte tid att pladdra här mer, ska köra till jobbet o slita. Tips mottages till härliga påskbakelser.
Puss o kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0