Ullared

Ohhhhh så var denna helgen över igen... :( Tiden går så snabbt och man hinner liksom inte med riktigt. Men i helgen blev det en tripp tillsammans med mami, syrran, knut, agge och farmor till Ullared. Jomen här skulle det minsann shoppas. Bodde i en stor stuga ca 2 mil utanför själva shoppingen, men det gör inget :) Totalt under helgen blev det bara 2 kassar! Det ni, rekord eller nått haaha. Blev ju självklart lite av varje. Alltifrån heminredning (meee like), barnsaker, kläder, gofika... ahh u know! Allt mellan himmel och jord. Tro det eller ej, men det där förbanande filmteamet var ju överallt och ingenstans! De filmade o intervjuade precis runt om en hela tiden, ger mej tusan på att de lyckades få med den där vankande o trötta figuren. Ahhh alltså ni kan ju själva tänka er ett ex antal timmar i samma affär, man mer eller mindre hänger på kundvagnen. :) Det drygaste var ju helt klart resan hem i bilen... Men smälter när man får höra detta: "Emma, jag älskar dig", Agge! Alltså hon är ju helt underbar även om den där treårstrotsen slinker emellan ibland.. Flera gånger om dagen får man höra denna kommentar, även drar till sig mig vid kundvagnen och viskar "Emma jag älskar dej jättemycket". Ena gången viskar hon och andra gången gapar hon rakt ut :) ja jössös, inte lätt att vara en poppis moster :)
 
Den klassiska frågan från intervjuerna från Ullared brukar vara: Vilket köp är du mest nöjd med? jaaaaa.. All heminredning skulle jag nog säga.. Köpte 2 olika gardiner i grå nyans. Ett par tunna som jag satte upp direkt när jag kom hem, sen har jag ett par grövre gardiner som är lite mer täckande som passar toppen till hösten/vintern. Får ju inte glömma bort alla jordgubbisar jag köpte me, sista kapet innan jag hoppade in i bilen. 2 L jordgubbar, mycket smarriga!!!! Igårkväll när ja kommit hem blev det jordgubbisar och mjölk. Man blir ju sjuk, fatta sommarkänslan!
 
 
Med tanke på sommarkänslan, nu verkar det bannemej som sommaren är på väg hit! Ska ju bli varmt och gytt denna veckan som kommer och förhoppningsvis håller det i sig. Steeek! :) Hur har din helg varit? Sammanfattar helgen följande: Intensiv, Impulsiv, Trötthet, Glädje, Mysigt. <3
 
Nu ska jag göra mig redo inför jobbet. Puss o gull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0