sista skolveckan

Jaha då vart det tisdag dårå. Min dag började helt fantastiskt. Var påväg ner till bilen som stod parkerad nere vid Bastion Aurora, då jag helt plötsligt fick syn på en båt komma in mot hamnen. Kände igen den där filuren, pappa! Jag började vinka som en tok och fick respons tillbaka, körde bort till honom och satte mig där i morgonsolen för att prata lite innan jag körde till jobbet. Så mysigt! <3 Älskade papi! Den lilla stunden gjorde min dag måste jag säga. 
 
Väl på jobbet flöt det väl på som vanligt, trots att det är galet mycket just nu inför skolavslut och läger hit och dit. Gjorde en sammanställning på mat som ska beställas till lägret som vi har nästa vecka, även gjort allergi/telefon och närvarolista till lägret, städat, shoppat o förberett morgondagen. Heja mej alltså! Just nu sitter jag med fötterna på bordet och tittar på halv 8 hos mig. 
 
 
Imorgon blir det lite sovmorgon, 1h eller nått. Ska göra lite annat innan. Imorgon ska eleverna få göra klart, eller ja göra färdigt det som ligger efter med, städa och plocka osv. Ska bli varmt och gytt imorgon igen sååå lövly! Fullfart mot helgen! ons= vanlig dag i skolan o fritids, tors= förberedelse o plock (kanske ska på agges skolavslut) fre= skolavslutning och fritids (planering av d sista inför lägret).
 
Hoppas du haft en lövly dag? Pussa 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0