Går inte att...

Ja det går ju inte att hålla in magen längre :) Till sommaren blir det vassen gott folk, eller bomben :) Högvatten o kallsupar asg! Nä nu är jag nog lite taskig mot mit själv. Från kranater till bomber, från platt till bulle :) Ahh vad ska man säga Allt lägger sig på rätt ställe mohahah! 23 augusti kommer det titta ut ett litet pyre. Ska ju bli en intressant upplevelse det där med att få ut den där busen. Maratonpass jämför de att med och smärta på det, jode! Nog snack om den biten, ut ska hon/han iallafall. Ohhh tänk om det bli en liten Mini-Emma, fantiserar mig bort :) En blond liten sak med en tofs(boll) mitt uppe på huve, skinnjacka/jeansjacka o några fräcka jeans. Jaaa det gäller ju att forma dem medan man kan haha och om det blir en hane ska ja nog få bukt på honom me <3 Oavsett vad det blir kommer vi iallafall bli världens bästa päron :) Ser fram emot att va hemma o mysa, träna o ändå längta till jobbet... Tänk ändå vad möe tid man har till att hitta på saker. Tänk julen, hemma o pynta.. nyår.. sommaren 2016... Planen är att börja smygjobba nästa sommar innan allvaret drar igång igen...framförhållning = mig. :) <3 Snart 10v kvar <3 Kommer bli lyckligast i hela världen.
 
 
Nu mina damer o herrar ska jag mysa med syrran, Agnes o Knut <3 Shopping, mys o träffa en kompis.. Eftermiddagen blir d Aspö <3 Hoppas ni får en toppembra lördag <3 Love u

Kommentarer
Postat av: henke

Oj, kul :) visste knappt att du hade det ihop med någon. Har aldrig sett bilder på din make på bloggen.
Men fortfarande är du snygggg :) gRR

Svar: haha han tycker inte om sociala medier haha därför han inte vill vara med på idolfoto asg :) Tack goa du :) Hoppas allt är fint med dej? Sitter o laddar mentalt inför kommande vecka. Ingen semester än... Ska slita till v 29 sen är jag lååååångledig ;) sj?
Emsan

2015-06-13 @ 00:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0