kvällslektyr

Pust nu är det verkligen nedräkning! 1 1/2 dag kvar att jobba sen är det äntligen min tur att gå på semester, sååååå efterlängtat!! Denna veckan jobbar jag med två vikarier, lite småsegt att va boss hela veckan. Tycker man är helt slut när man kommer hem. Igår när jag kom hem började jag läsa lite på sängen, vilket resulterade i att ja nästan, nu säger jag nästan... somnade.. fick lägga undan boken o sussa haha. Har nämligen fått två böcker som jag kan fördriva tiden med lite här hemma. Ni vet hon Mia Skäringer, mycket igenkännande saker och mycket humor. Första dagen läste jag ut den ena boken och nu har jag kommit typ halvvägs på den andra :) Kul att han nått att göra då man tycker det är tråkigt.
 
 
Idag är det jobb jobb jobb jobb... slutar nog runt 16-16.30 eller nått, då ska jag göra lite ärenden innan det blir hemåt. På fredag har jag bokat en kulig sak till de barn som är på fritids. Leklandet :) Så då ska vi ha med oss lite gotte, tunnbröd, nyponsoppa osv. Naaw gullungar. De är väldigt lättroade mina små gryn ;) Igår spelade vi typ fia med knuff, den där stora varianten.. kuligt värre! Men idag hoppas jag på andra saker än bara spel. Det ska bli toppenväder så kanske lite vattenkrig eller nått i den stilen mohaha!
 
Vad ska du hitta på för skoj idag? Pussa o kramisar
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0