Det lönar sig!

Ohhhh idag blev jag ju nästan lite happy efter att ha öppnat min mail! Skolverket hade mailat om deras beslut gällande lärarlegitiamation samt behörigheter. Jag är behörig i att arbeta i fritids, förskoleklass samt F-6 (svenska & Idrott och Hälsa). Amen är det inte ljuvligt! Trodde då minsann att ja bara skulle få för svenskan och idrotten men alltså fritids och förskoleklass var ju ett stort +! Sååååå överlycklig! Har väntat över 1 år på att de skulle fatta beslut, trodde först de slarvat bort mina papper eftersom de inte kunnat ge mig några hintar om något över huvudtaget. Men plötsligt händer det! Ska fan rama in min lärarleg o behörighet asg! Skämt och sidor, mailade direkt till mina chefer så nu blir det eventuellt lite extra klirr när jag kommer tillbaka efter min fantastiska långledighet. Med detta trevliga beslut åkte jag ut till ön för att gå runt på "Aspödagen" :) musik och underhåll, olika stånd *fniss* med gotte, mat, hantverk, hoppborgar m.m. Köpte lite sådana godisstänger :) satt o gyttade lite i solen tillsammans med farmor nere vid hamnen. Såååå lövly! Fick även med mig 1L jordgubbisar hem <3
 
Imorgon, vad händer då?! Jo på förmiddagen blir det troligen lugnt och skönt sen på eftermiddagen drar bilen mot Borås för att hälsa på ett bar gobitar <3 Torsdag Grännnnnnnna :) Redan fått beställning från farmor som vill ha skruvar asg! Kommer nog bli lite av varje alltså. Kollade nyss vädret i Borås/Gränna och i vanlig ordning ska det givetvis regna när man är där uppe hehe klassiker :) Men men tar la med mig mina snygga leopardstövlar <3
 
Hur är det då med mig, jo det är fina fisken här. Magen putar mer och mer, lika så våningen över magen :) 26 dagar kvar tills den dära trollungen förhoppningsvis dyker upp. Ser fram emot det stora träningspasset där på ett par timmar asg! Ser allt som träning just nu. :) Ska bli skönt att hitta formen sen igen.
 
Nu ska ja slänga mig på soffan och glutta på bygglov o bara gosa in mej bland flufftäcket. :) Massa pussar o kramisar från en glad fröken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0