23 juli

Ohh tycker det är otäckt va tiden rinner iväg, men om jag hade vetat att ja skulle jobbat efter 4 v skulle ja fått panik :) Men det har fina fördelar att ha kula dessa tider asg. Min första semestervecka snart avklarad, jodå! Försöker njuta varje dag, men änsålänge har det inte vatt något vidare sol o badväder... har dock grejer med mig.. sååååå vem vet om det blir premiär eller inte nu under de närmsta dagarna :) Högvatten då magen och pattaloskerna ska höja vattennivån i vattnet. :) Lite charmigt är det allt, det bästa e ju sen efter sommaren då träningen drar igång igen.. sweet!
 
Det är ingen vanlig dag idag, det är ju för tusan min namnsdag.. och nej det är inte många som kommit på det än haha! Så jag bakade fullkornsscones o fixade gofrulle idag :) Lite måste man då lyxa till det, då det är miiiiiin dag asg. Jag som bestämmer idag då, så se upp!
Har även hunnit med o gå på en liten tjockiskontroll, sköter sig som den ska exakt 4 veckor kvar konstaterade vi lite snabbt. Trollet där inne har hittat sitt lilla place och hade bra puls osv. Bra där! Superduper, precis som jag då. Alltså en superdupermänniska asg! Förlåt, flumm!
 
Långweekend ute på aspö, wohoooooooooooo! Kvalitetstid tillsammans med familjen addams. hihi får dock se hur upphetsande detta blir, men lagom är bäst, inte sant!? Med tanke på familjen addams.. pappa ringde mig i förmiddags och grattade mig på min namnsdag, slutade med att denna jävla telefon vandrade från pappa-farmor-hennes gubbe och tillbaka till pappa. Alltså denna familj! Alla ville kolla läget, men va tusan jag kommer ju ut hehe. Snacka om djungeltelegraf va!? Så man har det ibland, men jag gillar det. Alltid kul med folk som vill prata, bara det är vettiga saker och inte som mej ibland som kan spåra ur hahahahahaha.
 
Vad sker i helgen för din del? Nu ska ja packa det sista innan ja tar den där rosa saken till färjan :) Miss u! Pussar o kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0