jul o nyår

Jaha då var även nyår över, nu är det ett nytt hejdundrande år att se fram emot. Julen var toppen och likaså nyår. Julen firades hemma hos föräldrarna och nyår hemma hos syrran. Spelade bingo igår, tyvärr ingen vinst :( men nära varje gång, som vanligt. Haha.
 
Såhär nån dag efter nyår brukar d ligga en tävling, inget undantag detta året.imorgon drar jag till swe cup. känner mig inte alls förberedd, surt. Det  har vatt vatt mycket bara... Har iallafall hunnit fixa materialen. Idag måste jag träna, får se om jag hittar rätt känsla o sådär. Sen packa väskan, kommer hem på måndag igen :) på nått sätt känner jag, skit samma hur d går o sen samtidigt vill man prestera. Hotell e ju fint iallafall :) får se allt som ett par dagar träning haha. 
 
Börjar jobba snart igen, 7 januari. Känns som semestern stungit iväg, hur har din ledighet varit!? Nu ska ja ladda inför träning. Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0