Tiden går

Oh tiden går så fort... imorgon blir Loke 2 veckor. Alltså det känns som man känt honom hur länge som helst, men 2 veckor alltså imorgon. Han är verkligen en skön kille detta ja har fått i mitt liv ♡ rutinerna börjar falla på plats trots att han är en liten plutt, gäller ju att börja i tid. I morse låg vi i sängen o gosade o gluttade på nyhetsmorgon haha  mjukstart. 
 
Just d, nu har jag bokat ett datum för dop till pysen. Runt 1:a advent får han sitt namn på papper. :) charmknutte! Hoppas på fantastiskt väder, får gärna komma lite flingor från ovan :) feelings ♡ en viss känsla som sprider sig när man tänker lite på vintern, kanske jag som bara känner så. Men stämning liksom :) haha muppigt förklarat, ett lugn, skön känsla som får en att bara ha ett leende på läpparna. ♡♡♡ 
 
Idag har vi ingenting speciellt planerat, bara tvätt o mys. Kanske blir en promenad i det härliga sensommarvädret. :) sen ja kommit hem från BB har jag änsålänge gått ner - 8kg :) så snart är jag tillbaka på banan.. känns skönt. Bara en liten mage kvar som jag ska träna järnet med när jag väl får dra igång. :) 
 
Har beställt en massa foto till Lokes fotoalbum, allt ifrån de första timmarna till släkt o familj :) alltid kul o ha :) 
 
Vad händer för din del idag? Hoppas du har det gyttans. ♡♡♡ puss o kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0