Loke ♡

Nu är min ängel här! Han tittade ut 8 dagar förtidigt, va väl trångt där inne på hotellet. Alltså den där smärtan som man fick gå igenom är obeskrivlig.  Med alla dess olika smärtlindring utspritt på ca 13h var man ganska mörbultad när allt var över. Att kroppen bara orkar.. precis innan Loke tittade eut var min sista mening "nu ska du ut" haha att vara så hjälplös som man är just då sköter kroppen allt på automatik, tack gode! Smärtan var väl from hell! Bokstavligt talat, innan jag fick den smärtlindring som jag velat ha för ett bra tag sedan. Tänk er: akupunktur, bad,  lustgas, massage och sist men inte minst epeduralbedövning!!! (Smärtan mer eller mindre flrsvann). Epedural... man får alltså först bedövningsprutor intill ryggraden, sen en grövre spruta som man redan skickar in en slang med bedövning i nån slags kanal som gör att jag inte känner smärtan utan bara ett tryck. Sååå skönt med den bedövningen!!! Rekommenderas starkt! 
 
Min lilla ängel föddes alltså i lördags kl 06.42, han var 49cm lång och vägde 3100g :) sicken grabb va :) Loke ♡ galet charmig! 
 
Det tråkiga var vid lunch och övernattningen nere på BB, surkärringar, sterilt, oskönt o dessa satans sängar. Mörbultad!!! Åkte hem dagen efter för att vila ut, kontroll dagen efter på pysen. Kontrollen gick toppen ! ♡ 
 
Alltså att va hemma på ledighet från jobbet känns så ljuvligt samtidigt som väldigt ovant :) men under detta året hemma ska det mysas och självklart tränas när jag väl får det :) mys mys mys...
 
Här kommer en bild på min skatt ♡♡♡♡
 
 
Hoppas du har det toppenbra! Många pussar o kramar 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0