Kontroll

Idag har vi varit på viktkontroll med busen, han har ökat sakta i vikt men helt ok :) ändrat mat nu eftersom han fått magknip av den förra maten så nu är det nystart med en annan variant. Verkar ju vara mycket bättre, sover som en stock här intill mig. Lilla gullegrisen ♡ fortfarande den minsta storleken i kläder,  shoppade idag till honom :) en slokmössa, frän sen en vinröd/lilagrå body. Så från han kommer bli alltså. Hittade även ett par jeans till mig, bye bye mammabrallor! Har börjat knapra på den där moroten att gå ner alla kilon och änsålänge har ja gått ner -9kg. Känns alltid lika kul att ställa sig på vågen, från att hata den till att tycka om den. Ist just nu haha.   
 
Blev även en fika/lunch tillsammans med syrran och hennes kollegor. Visade sig att den ena var en unges mamma på mitt jobb, hade helt plötsligt så möe att prata om, hysteriska skratt o allt. Underbart!  
 
Alltså det har vatt ett helt motionspass att gå på stan alltså, så lövly. Ska se om ja skulle kunna börja med mina morgonpromenader eftersom ja alltid vaknar innan tuppen. Gäller att  hitta sina stunder här i livet.  Tss. 
 
Hur har din dag vatt? Ikväll blir det myse med tanke på tråkvädret, ska bada Loke me haha. :) avis.  Tänk va gytt d skulle va om nån pysslat om en så, badas, lindas in i en go handduk,  gosas i en go famn osv,  ja tack ;) ♡
 
Dax att ta tag i livet här,  skepp o hoj ♡ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0