Moster...

Wohooo igår på självaste påskafton kom syrrans lilla kille till världen ;) En riktig gulleplutt på 3420g och 49cm lång :) Ohhhh man blev så rörd! Man blir ju sjukt gosesugen när man ser en sådan liten söt. Något namn har han inte fått än men det kommer la under dagen om jag känner de rätt. Pratade en stund med dom igår, fisen skrek efter moster Emma, rolig :) Enligt syrran iallafall haha! Imorgon ska jag åka in och gosa bebis <3 Jag, mami och eventuellt papi om han har tid. Antingen Axel, Tor eller Tage ska han heta fick jag reda på nu <3 Charmigt
 
Så nu är jag moster igen <3 Myyyyyyyyyyyyyyyyyys! Nu ska ja njuta av lite frulle här. Happy! Puss o kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0