jodå..

Ännu en dag på ön tillsammans med alla gobitar <3 Vaknade tidigt i vanlig ordning, trots att jag försöker tvinga mig att ligga kvar åtminstone :) Men men, tassade ner och såg att päronen var vakna.. pappa garvade nästan ihjäl sig, jag såg tydligen ut som ett troll i huve. Håret stod åt alla håll o kanter med hårsprayen från igår, charmigt inte sant ?! Ja ja är et helg behöver man väl inte pimpa till sig, orka :) På med slappekläder o käka frulle. Efter  frullen blev en promenad ner till Knut och Agnes för att gosa lite. Fick visst med oss Agnes på mamis och min promenad :) Denna underbara unge. Hon sjöng imse vimse spindel under hela vår promenad. <3 Alltså när man får höra denna underbara mening är det ju så att man smälter "Jag älskar dej, Emma"! Naaaw här kommer det en liten bild på gullungen <3 
 
 
 
Tittade till mitt lilla flygfält (trådgårdsland) igår, det börjar minsann hända saker i raketfart. Rädisorna har börjat ploppa upp, gäller nog att glallra de inom kort annars blir det för trångt :) Och mina älskade rabarber <3 Ohhhh längtar efter att få göra egen rabarberpaj tll sommaren med lite glass eller vaniljsås. Jordgubbisar ska jag oxå odla, men lite för kallt för det just nu.. Jordgubbar och glass <3  Krusbärsbuskarna blommar som aldrig förr :) Lycklig! Mina tomater ska jag ju för tusan plantera om.. ahhh ni hör vilka planer jag har :) Borde ju satsa på att bli bonne hahahaha!
 
Början på mitt flygfält... Ska rensas lite till o sådär me.. 
 
 
 
Drömmer sig redan bort om sommaren och annat :) Märks att det är vår och snart sommar, bara pirrar i kroppen. Minnen, sol, bad och semester. Alltså att man kan längta så enormt efter vissa saker :) Får den där låten i huvudet.. "Happy" hahaha En sån låt som man kan flippa till.. shake it! mohahahaha ahhh ni kan säkert se när man dansar runt o töntar sig... lika möe knasdans som i musikvideon asg!
 
Nähe mina damer och herrar, nu ska jag bege mig ner til familjen Nordström igen.. Grillning står på schemat :) Trevlig helg <3 Pussar o kramisar 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0