skrämdes visst

Mohahaha! Det är ju ljuvligt med barn som håller på att berätta spökhistorier :) Hittade 6 st stöddiga grabbar från årskurs 3-4 i ett nedsläckt klassrum.. haha! Sen ville dom att jag o en personal till skulle sitta o berätta spökhistorier trots att det va lite läskigt :) De ville höra, så ja drog igång med att berätta mina upplevelser och om mina spökgrejer som hänt. :) Nu när jag slutade så bad jag de gå upp på övervåningen och sätta upp stolarna och hämta sina väskor.. haha de va så rädda så de visste inte va de skulle ta vägen mohahah! Ah ber man mig berätta så får man skyllas sej själv :) Det var inget jätteingående som ja gick igenom, mohahaha bara om 3 knackningar, 3 bank på sängen, dörrar som öppnas o knarr osv.. fanns mycket mer som ja inte ville berätta :) Alltså de satt som små ljus, de stöddigaste killarna fick sig nog en tankeställare. De ville komma hem till mig och mina spöken nån dag, hur söta får man inte va då?! Skrek som små tjejer när de sprang ner för trappan då de skulle hem.. imorgon vill de att ja skulle fortsätta om olika händelser. Sa att ja skulle spara lite till det blir halloween ;) Då min plan är att skapa lite mer stämning, maskerad, ljus och berättelser osv.. you name it. Buuuu...
 
Förutom spökberättandet har dagen vatt fint great som vanligt. Mycket som eleverna ska kunna till på bla fredag då de har prov i naturvetenskap-ljud och på måndag har de prov på samhällskunskap-demokrati. Hard work! Hoppas de klarar det galant.. Vi har alltid 1000 järn i elden. Har knappt hunnit med att träna varken gym eller skytte. Imorgon är planen att ja ska köra ner o skjuta en runda, gymmet får jag ta tag i under helgen eller nått. Borde ta mer skytte, med tanke på att ja har tävling den 4-5 okt. Får se hur ja gör med det.. e man redo så kör man ju så klart.
 
Nu ska jag ta det lite chilledill en stund i höstvädret med en stor kopp te i högsta hugg. Hoppas ni har det fantastiskt. puss o gull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0