shopping, trivsel och städ :)

Ohhh long time ago. Alltså jag verkligen stormtrivs på mitt nya jobb, men det är väldigt mycket nu i skolan men det fungerar great trots allt. Fått kläm på de flesta barnen o ALL personal. Eftersom ja även har fritids på eftermiddagarna har ja alla klasser mellan 3-6 A och B klasser (109 elever) :) Kul! Det är sjukt obeskrivligt hur trevliga mina kollegor är. löv it!
 
Mitt gamla jobb hörde av sig idag, de ville avtacka mig på fredag nästa vecka. De ville ut och äta på Toscana, mysigt! hehe bara att klä upp sej o käka o ha trevligt wii!
 
Idag efter jobbet passade ja på att köpa nya skor, alltså det behövdes om vi säger så. Ett par gummistövlar (hade velat ha ett par rosa, men men), ett par vinterskor boots och ett par snyggskor med bling på baksidan :) (invigning nästa fredag, wohoo). Så nu är man ju redo för hösten :) Dåliga bilder men det får funka :)
 
 
Vad har du hittat på idag? Just nu håller ja på att storstäda, tvätta o hålla på. Imorgon blir det träning, orkade inte med det idag, lat?! Både ja o nej... Toksvårt att hinna med allt, får se om ja hinner med en promenad sen kanske. Tränas det nått nu förtiden? Hmm min plan imorgon är: Träna på förmiddagen, ut till ön för att mysa, kolla skogen kanske sen lite senare på eftermiddagen ska ja försöka hinna skjuta lite me. Bra va?
 
Händer en fredags som denna? Nu ska ja ta tag i allt här hemma igen... see ya ;) puss o gull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0