redo att möta dagen

Alltså inatt har ja verkligen sovit som en kratta, inte ok nånstans! bläääää! Klev upp innan kl 07... pust! Drog igång tvättmaskinen, diskmaskinen o gjorde mej en stor kopp te.. jaha, där satt ja framför tv:n o planerade upp min dag. Efter frullen fick det bli ett pass med skytte, kändes sådär. Inte de optimala förutsättningarna men känslan fanns där och viljan lika så. :) Efter skyttet blev det hem en runda för att kolla till min lilla Alice, där låg hon i soffan o hade det supermys <3
 
Snart ska ja ut till ön för att pyssla o pilla med mitt lilla höstprojekt :) Bilder kommer inom kort. Om jag har tid, lust m.m. kommer ja fläta antingen en matta eller nån frän sittdyna som man kan ha ute :) Ahhh så igår påbörjade ja slitandet i lakan som ja aldrig använder osv :) Hoppas på att det kommer bli bra och att allt går som det ska. Annars lägger ja ner projektet mohahaha!
 
Om ja hinner ska ja se om det finns nån svamp i skogen, smarre! Kanske blir en kantarellmacka eller två :)
 
Röstat än? Gå och gör det, ja gjorde mitt för nån vecka sen.. palla med ruschen! :) Nu ska ja göra mej iordning här. Massa pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0