lite smått o gott

Pust stånk o stön!
Ibland känner man sej som en riktig slitvarg :) Men så får ja beröm för det jag gör me... Idag fick jag ju ta mina egna 5:or i idrott, gick ju fint med mina små tävlingsjävlar! Alltså under idrottslektionerna visar de sitt rätta jag, vilka personligheter alltså :) Alltså jag är inte den som är den, men att sitta utanför grabbarnas omklädningsrum är att sitta på en förskola i en massa gallskrik.. är det inte bebisspråk så är det sång, skrik o gap.. alltså tror ni mitt huve va helt slut?! mmmhm..
 
Ohhh helt underbart att få höra och se resultat på de elever som jag stöttar lite extra i klassen, idag hade vi samhällskunskapsprov i demokrati.. helt ljuvligt och rörd när det går bra för dom! Men mina andra finingar gjorde såklart fina resultat de me.
 
Med tanke på resultat.. omg! Va nere och pangade efter jobbet.. vad har hänt!? Är galet omotiverad, trött osv.. Man vill lyckas och försöker.. men energin finns inte, inte idag iallafall. Gäller att man hittar formen ganska omgående, många tävlingar framöver.. o prestationerna är viktiga, med tanke på att man blev uttagen till den där gruppen förra året gäller det att man ligger på samma nivå som då... Planen var att jag skulle ner i morgon me och skjuta.. men för en stund sen ringde min chef från fritids och undrade om jag kunde ta stängningen.. pust! Va ska man göra liksom, bit ihop och le. Självklart.. ställer upp! Kände detta på mig.. Han som skulle ha stängt har inte vatt på jobbet på 1 vecka snart. Han har fått skäll så inåt ******* för att han inte sköter sitt jobb på rätt sätt osv.. så därför blir arbetet lidande. Så jag blir liksom en räddare i nöden. Fick beröm idag igen av rektorn, vad är det med dom hehehehhe är inte van att få höra en massa beröm sådär.. om man ska jämföra med mitt förra jobb, men sträcker på mig varje gång.. Tack! Höjer mitt självförtroende en aning.
 
Får panga destå mer ons, tors o ev fredag. Hade velat gå till gymmet nån dag, ahh ni förstår att man är kluven :) Gahhhh imorse blev jag riktigt förbannad!! Nån som hade pajat mitt bakdäck på cykeln.. och jag som ville cykla till jobbet, blir man inte förbannad eller vad? Ingen bra start alltså.
 
Min helg va fantastisk! Vatt på kalas för mormor o morfar i lördags.. sen tro det eller ej va ja i de småländska skogarna o shoppade.. Kosta och sen in till växjö :) Hittade lite smått o gott, bland annat en julklapp till världens finaste mami <3
 
Såhär kan man se ut på ett kalas då... tsss
 
Nu ska jag ta mig ett varmt o gytt bad o bara slappna av till lite lugn musik o tända ljus.. Vet ni va.. imorgon har jag sovmorgon.. woooohoooooooo! Kommer troligen vakna tidigt ändå, men skönt att hinna dona lite innan man pyser iväg :) Hoppas din dag har vatt fantastisk i det härliga vädret. Pussa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg!! /Henke

Svar: hehe tack, snäll du är :)
Emsan

2014-09-30 @ 19:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0