hej o hå

Wohooo nu är det officiellt! Jag ska bli moster igen! naaaaaaaaaaaaaaaaaw! Längtar som tusan efter den lilla, va det nu än blir <3 Moster älskar dej redan, även om du inte kommit ut från maghotellet än ;) Tänk att Agge ska bli storasyster, herregud! Kommer bli världens bästa storasyster :) Tänk va pirrigt det kan va!? Den 4 April är det dax att få klanen utökad!
 
Idag har ja haft årskurs 4 i idrott, tänk att man ibland kan få tillfälle att få träna sina idrottskunskaper, äntligen! Är ju idrottslärare... de hade minsann det inte lätt med mig, men kul hade det! Även på fritids kom barnen fram och sa att ja va världens bästa idrottslärare... tror ni ja sträckte lite på mej eller?! mmmhm, kändes kanon att få 1h med galningarna. Svetten lackade som bara den på barnen, fint! Nöjd!
 
Efter jobbet idag cyklade jag ner till skyttehallen för att panga lite, blev ca 1h.. men behöver mer känner jag.. ska nog lägga ett pass i helgen me, bara för att komma in i att ordentligt. Va ett par skyttekompisar där nere, men de hade tappat motovationen så de sket i att träna! Muppar! Bara att göra att liksom. Efter mitt pass körde ja upp till "people" och bytte ut ett par smycken till öronen.... två små ringar i mina tragus och en i min Helix (överörat i den hårda delen. Fick bli små glimmiga stenar i varje nytt smycke.. bling bling :) Ser kanske inte stenarna.. eller ja.. bling bling :) Ohh mycket vill ha mer, gillar piercingar alltså.. i öronen kan man väl aldrig få för många.. eller kan kan man kanske. men lagom mycket ;) Får se vad som sker i framtiden :)
 
 
Ohh den 15 oktober kl 07:30 är det dax igen.. att läman blood.. Blodsugarna vill ha mitt braiga blod! Då blir det lugnt och fint på jobbet den dagen, svimfärdig o andfådd av d lilla minsta.. Men det ska inte va nått bekymmer :) God insats iallafall, får se det så.. nåns liv räddar ja garranterat! Punkt!
 
Nu ska ja beställa sushi! Hoppas din dag har vatt lövly. Pussa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0