God morgon

Nämen god morgon ;)
Sovit gott? Här är det som vanligt, borde slänga bort mobilen när ja ska sova.. ligger o gluttar på hur möe klockan är hela tiden. suck för mig.
 
Va o skjöt igår, funkade inte alls.. va där 40 min eller nått, kändes som ett hopplöst fall :( Ska se om jag orkar med en runda idag. Om det ska bli en lyckad träning måste man ju ätit o chillat innan, nästan omöjligt när man kör direkt från jobbet varje gång. Men idag hoppas jag verkligen att det får vägen.
 
I helgen blir det kalas för mormor o morfar <3 Morfar har fyllt år och mormor fyller på måndag, sötnosar.. De tror inte att nåna ska komma på lördag, men hela familjen addams kommer iallafall.
 
Just nu sitter ja nermoffad i soffan o tittar på nyhetsmorgon o dricker en stor kopp te. :) Tänt lite ljus o sådär hihi. Massa ljus med massa minipumpor runt om, lite höstkänsla måste ja säga.. :) Min lilla ljussamling kommer snart få sällskap av ännu mer höstgrejer. Älskar att dekorera, smyga in hösten litesådär <3
 
Hoppas ni får en fantastisk fredag <3 Massa pussar o kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0