Äntligen helg

Igår fick jag hoppa in och ta engelska med årskurs 5B, intressant! Snacka om respekt. Denna klassen brukar va högljudd och stökig, men när ja höll lektionen som innehöll läxförhör och nya läxor.. Va no problem, jag skötte mej finfint och eleverna va hur ljuvliga som helst :) Härligt! Sträckte lite grann på mig!

På fritids sen hade vi Disco med dom, utedisco mohahaha. Det lockade barn må ja säga :) Även de små förskolebarnen som bor granne med oss ville va med o skaka loss :) Hur söta får man inte va då!?
 
Lagom trött när ja kom hem, men ingen ro och ingen vila. Va ute o käkade med mina gamla kollegor, ingen chef va med... vilket tyckte jag var dåligt.. SÅ ja väntar fortfarande en avtackning från apan! Ahh förlåt mig, men när min förra chef sa till mig att hon skulle avtacka mig med nått extra o sen inte ens dyker upp under vår middag!? Alltså helt ärligt, skottpengar.. skiter i hennes " lilla extra". Dålig stil bara! Whatever! Hade supertrevligt med mina gamla goa kollegor, de bjöd mig på mat och hade en trevlig stund ute på restaurangen.
 
Idag ska ja ut till ön och hälsa på, träna och hoppas även på att hitta lite svamp i skogen. ;) Vaknade idag av att Agge busringde till mig, älskade barn.. hehe tror ni hon saknar en eller? mohaha.
Händer för din dag idag?Puss o kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0