trötta ben...

Jaha då är man äntligen hemkommen o ha fått ta helg :)
Alltså att ha A + B klasser från årskurs 4-6 är lite att hålla reda på...Min uppgift var att hålla koll i spåret, därför gick jag i det sista ledet och fångade upp de som inte orkade springa eller så... Alltså de va lite o göra om vi säger så.. ca 150 barn i ett spår.. behöver jag säga mer ;) haha! Gick nog totalt 5km upp och ner i de jävla backarna haha. Men skönt efteråt.
 
Efter jobbet idag körde ja till loket, där va det ovanligt lugnt och skönt.. Egentligen orkade jag inte träna efter den motionen ja fick i spåret :) Men det fick bli 30 min intervaller och 10 min lugn promenad efter det.. pust! Kommer troligen ha lite ont i benen imorgon *tsss*. Ohh är så mätt, gjorde mig proteinpannkakor när jag kom hem, spännande.. skiljer sig lite från vanliga pannkakor men det var helt ok. .Hade lite kvarg och blåbär till det.. smaskens! Nu en stor kopp te framför tv:n...
 

 
 
 
Alltså det ska bli så skönt med sovmorgon imorgon, om jag nu lyckas med det :) Återstår att se. :) Sen blir det myyys för hela slanten <3 Hur har din dag vatt? Händer i helgen? Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0