skakigt värre

Hejsan svejsan
 
Ohh så nöjd med helgens tävling. Visst, det jobbiga var väl resan dit.. hur kul är det att kliva upp 05:30 på en lördag!? mindre kul! Blev en morgonpromenad ner till skyttehallen där jag skulle möta upp mina skyttekompisar för att åka till Sävsjö i minibuss. Håll i hatten.. jag som aldrig lyckas somna i varken bil, buss, tåg m.m. somnade! Eller nja iallafall till och från.Helt förstörd när jag kom fram, stort suck. Trodde aldrig det skulle kunna gå o panga. Första omgången blev jag inte nöjd med, strax under mitt mål/gräns.. Andra omgången kändes allt mycket bättre! OMFG! Har aldrig lyckats skjuta så bra ever! PB (personbästa) och SB (säsongsbästa), alltså fatta vilken känsla.. fattade knappt va som hade hänt.. Ah denna helgen kommer ja leva länge på.. visar på att det finns kapacitet i tanten :)
 
I söndags åkte jag ut till min fantastiska familj för att gosa. Familjen Nordström bjöd på kroppkakor :) Ahh riktig mysdag ;)
 
Idag mina damer och herrar har jag minsann slitit. Skrivit lite omdöme som ska användas till utvecklingssamtal framöver, promenerat en del med jobbet o haft en lövly utedag. Stolt över en elev, kollade på de andra lärarnas omdöme kring eleven.Det har hänt grejer alltså, utvecklingen sker åt rätt håll.  :) Härlig känsla.
 
Efter jobbet idag gjorde jag en sak som jag säkert inte gjort på flera år.. Spinning 55-60 min.. Jössös, trodde helt seriöst ja skulle falla ihop efter hälften. Aldrig svettats, pustat o skakat så möe som ja gjorde när passet var slut. Alltså kondisen har ju tydligen blivit sämre asg! Men bra träning! Kommer garanterat få träningsvärk i morgon, trots stretching.
 
Längtar till imorgon, först sovmorgon... lövly! Sen efter jobbet ska jag träffa Martina som kommit till Sweden, planen är att hon ska komma uppåm o kolla läget, sen ut o käka o avsluta med bowling! wohoooo! Sjukt kul att bowla, kommer få en awesome dag hoppas jag på :) Passar på o träffa denna donna, man vet liksom aldrig när man får se henne igen, jämt på språng med sitt jobb. Kommer bli massa prat, skratt o galenskap i morgon, det känner jag :)
 
Hoppas du haft en bra måndag!? Nu blir d slappe i soffan resten av kvällen innan ja checkar ut för idag. Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0