Ooops

Pust vilken dag :)
Idag har det varit en planeringsdag ihop med alla andra kära kollegor. Jag och Maria har planerat ett par veckor framåt efter lovet nu.. Känns fint! Lite geografi bland annat. Var och tog lunch uppe på bryggarberget, aldrig käkat där men det va ju helt ok.. Satt ute tillsammans, kändes nästan lite som en vårdag <3 råkade visst jobba över när vi satt och planerade.. OOops! 30 min.. Men skönt att ha det klart måste jag säga.
 
Efter jobbet shoppade ja som bara den :) hehe lite halloweensmink till halloweenfesten på jobbet, kommer inte bli något avanserat tror jag.. stackars barn. vill ju inte skrämma livet av dom :) Sen blev det lite vanligt smink och sedan lite kläder.. Snacka om att va effektiv.. på ca 30 min sprang ja runt som en galning i affärerna.. wohooo!
 
 
 
Här har vi några bild :) Gahh ser ut som Einstein i huve, håret är som kom och hjälp mej! Här slänger jag även in en bild på hur jag tror jag ska se ut på vår halloweenfest :) Givetvis kommer det bli lite mer färg såklart och inte bara svart och vit :)
 
 Nu mina damer och herrar ska jag chilledilla o soffan o ladda upp inför morgondagen, då blir det en äventyrsrunda med lite spökigheter moahahah! Bläää har stängningen imorgon :( Då slutar jag runt kl 18. Hoppas dagen går snabbt.
 
Hoppas din dag har vatt awesome. Pussa
 
 
 
 
 
 

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Henke

Åhhh bilder <3 fin <3

2014-10-30 @ 10:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0