öm...

Hejsan hoppsan!
Haft en fantastisk dag hittils med mina nära och kära <3 Busat och pussat galet möe på den dära trollungen med namn Agge ;) Hon pratar som en tok hela tiden och vill att man ska vara med på allt bus :) 
Idag har jag även hunnit pilla med mitt lilla projekt, satan va pilligt. Ibland undrar man varför man gett sej in i att hihi. Tålamods krävande och pilligt som aldrig förr :) Här kommer en liten sneek peak moahhaa! Alldeles öm i fingrarna och allt. När jag stog och flätade ihop allt hade jag en kommentator bredvid.. "Emma fläta.... Emma kom sitta här.. " Aggebagge bus.. Rätt va det va vill hon ta över mitt projekt. Älskade barn <3 Allltså denna unge vill man ju bara käka upp, så charmig som få..  
 
 
 
Hur har din dag vatt? Nu ska ja ha myspys med mami och papi. Hemmagjord pizza, bad i bubblet m.m. Skönt att komma hem och bli ompysslad. :) 
 
Imorgon ska jag träffa min bästa tjeja som kommit hem till Sweden igen ;) naaw saknat henne som en tok. <3 Vi ska ta en långprommis och kackla av oss moahha... Bästaste Martina.. Blev tokglad när jag såg henne på färjan igårkväll, hade ja inte haft Alice med mej hade ja slängt mig ut från bilen o kastat mig över henne. Så jag längtar till i morgon, även om det är en söndag o allt haha.. Kommer bli världens bästa söndag. 
Puss o gull 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0